24 Nisan 2008 Perşembe

Van'dan

Doğu Anadolu değil de sanki Ege'nin köylerinde geziyoruz. Uçsuz alabildiğine bir mavi göl. Buralıların deyimi ile deniz. Pazar gününden beri hiç durmadan geziyoruz. Okullar, köyler, su kenarları, tarihi eserler... Her gördüğümü fotoğraf makineme ve defterime biriktiriyorum.
Hayatımda hiç içmediğim kadar çayı içtim hep Nalan'ın kulaklarını çınlatarak.
Baharlar açan ağaçları , karlı dağları ve mavi suyu bir arada görmek çok iyi geldi. yazacağım anlatacağım çok şey var, dönüşe saklıyorum. Bu tatilden çok yazı çıkacak biliyorum :):)

ps: Blog ödülleri adayları açıklandı. Kişisel katagoride Zeya'ya oy vermek için tıklayınız.

laleninbahcesi dedi ki...

Ah Zeya ne çok istedim biliyosun. ben böyle deyince kocam hala bak ben gitme demedim ona göre demeye devam ediyor. Babam ayın 11 inde dönüyor. Yani zamanlama olmadı. Ne yapalım sneye inşallah. Ben şimdi sen gelince resimlerede hayıflanır dururum)). Öptüm seni iyi gezmeler

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Merakla bekliyorum hem fotoğrafları hemde yazıları

Goksu dedi ki...

Aaaa, Zeyaaaaa...sen deyince hatirladim.O taraflarda , yol sorarsin hemen "bi cay ic , sonra anlatiriz" derler.Bi de sekerli cay icince kizarlar , sen cay icmeyi bilmiyorsun diye:))

Offf , coook guzel yerler gormus olmalisin.

Bi daha ki sefere bende gelmek istiyorum.Belki trenle gideriz , yolda da bir suru guzel sey goruruz:)

Haberlerini heyecanla bekliyoruz:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok merak ediyorum doğu'yu fotoğrafları ve detayları merakla bekliyoruz...sevgiler

carpediem dedi ki...

Ben de merak ediyorum Zeyacım gezini ve resimlerini...
heyacanla bekliyorum bakalım dağarcığından neler çıkacak...

laleninbahcesi dedi ki...

döndünüz müüüüü. Yazı ve resimleri merak ediyorumm

zeya dedi ki...

Lale abla;döndük sonunda.ekim de yine Van planları var haberin olsun :):)

Tanya geldi işte resimler yazılar.
Öpüyorum...

Nalan
Harika geçti çay üstüne çay içtim kulaklarını çınlatarak. Bİr daha ki sefere trenin restoran vagonunda çene çala çala gidelim :):):)

Çocuklaçocuk;
doğu bir harika :) Bu arada annem gelecek hafta yada ondan sonraki hafta Kayseride olacak. Ayrıntıları yazarım. Sevgiler

Beyaz Gelincik;

Yazılar ve resimler geldi. Aslında anlatılacak düşünülen öyle çok şey var ki zamanla onlar da gelecek tabii :):)

Adsız dedi ki...

Zeya'cım hoşgeldin. ben de yeni döndüm Amerika'dan ama daha başlayamadım gezdiğim gördüğüm yerleri anlatmaya. En kısa zamanda inşallah. Sevgiler :)

zeya dedi ki...

Hoşgeldin Rüzgar; Bekiyoruz anılarını :)