13 Nisan 2008 Pazar

Yoğunluk bitti

12 Nisan ile birlikte yoğun dönem bitti. yani öyle umuyorum. Dün son toplantımız bitip eve gelince bir boşluğa düştüm. Koskoca pazar günü yapmam şart olan pek bir şey yok. Aslında evi toplama, kendine bakma dinlenme kısımları hariç.

Dünkü toplantımız Taksim Square Otel'deydi. Çatısındaki toplantı salonu güzeldi bunun dışında verilen hizmet diğer ünlü otellere göre çok daha iyiydi. Sabah geldiğimizde tüm yönlendirmeler doğru şekilde yapılmıştı ki biz ne isim yazımları gördük Taksim meydanındaki diğer otelerde. Toplantıdan herkesin haberi vardı. Yani herkese ayrıca kendini tanıtma ve ne yaptığını anlatma derdi yoktu. Posterlerimizin asımına kadar yardım ettiler. Teknik olarak herşey hazırdı ve o çalışmadı bu olmadı o yok cevapları almadık hiç. Kısaca Taksim Square Hotel toplantılar için süper hizmet veriyor aklınızda bulunsun. ayrıca bizim salon normalde Boğaziçi Restoran olarak hizmet veriyor, manzarası çok güzel bir denenmeli :)

Bu gün biraz da YAP blogu ile ilgilendim. Uzun zamandır ihmal ediyordum. Bir çok yerde referans verilmesi çok hoşuma gitti. Aslında kafamda o konuda yapacak çok fikir var. Hepsi yavaş yavaş gerçekleşir umarım.

Bu arada blog ödülleri diye bir yarışma var. Ona da katıldım benim neyim eksik diyerek. Şimdi ne oy alma yarışlarına şahit olur güleriz. Bugün Vedat'a eğer kazanırsam televizyona benle çıkıp ödülümü alır mısın geyiği yaptım. Ödül törenine oscar havasında gidilmesi gerektiğini söyledim. Senden herşey beklenir dedi. İyi bir şekilde mi dedi bilemedim :):):)

Dün bahar gelmişti bugün boğucu yaz havası var. Evde kitap okuma, tv seyretme, blog yazma ve uyuma döndüsünde dönüp duruyorum.

Haftaya Pazar Van yolcusuyum. Yorgunluğu orada bırakıp döneceğim.

İyi haftalar herkese

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Yap bloğu ne güzelmiş öyle,
En iyi blog yarışması iyi fikir
Bu koşturmaca üzerine birde Van var
e resim isteriz ordan..
Sevgiler balkahveden

Tanya's dedi ki...

Aaa..yarışmada ödül alırsan kırmızı halı da olsun ama..iyi haftalar kocamanından

Ebru dedi ki...

Bu otelin işletmesi Divan'ın da ondan.
Bu arada bol şans, ben de girdim:)

laleninbahcesi dedi ki...

hadi geçmiş olsun darısı yeni organizasyonlara. Sen Van gölüne bir sok kafanı)). Atersın tüm stresini. Yarışma için nasıl oy kullanacağımız anlatmayı unutma. Eee töreni en ön sırada izleyeceğiz .Dün gecenin ardından kafamı toplayamadım hala, sahi ben niye çaydan şaraba döndüm))

zeya dedi ki...

Sevgili balkahve;
teşekkürler. Van resimli gezi rehberi gelecek tabii :):)

Tanya olmazmı kırmızı halı olsun tabii iyi haftalar sana da

Ebru;
Belli zaten cidden iyiydi hizmet.
yarışmaya girdin mi sende iyi iyi oylaşırız.

Lale Abla;
ne güzeldi dün akşam. Sahi sen niye döndün gece vakti şaraba :):)
öpüyorum kocaman

Goksu dedi ki...

Vedat hakli, ben de senden herseyi beklerim;))

Insallah, televizyona cikarsin da , yaninda bizlerde olur, sik elbise giyme, ay biz simdi oaya nasil gidecegiz heyecani yasariz:)

Van'i senin gozunden tekrar gormek cok guzel olacak, heyecanla bekliyorum yazilarini!