20 Mart 2008 Perşembe

Mutlu Yıllar Vedat

Çok geç kaldım. Eskiden bu saatte çoktan hediye alınmış herşey hazır olurdu. Hatta geçmiş senelerde kurabiye yapmışlıklarım vardı gece geç saat.
Yarın sabah kafamdaki hediye seçenekleri 1'e indirilecek.Sonra gidip o hediye alınacak. Akşama kadar Vedat bin kez bayıltılacak sana hediye aldım ama ne olduğunu söylemem diye. O da yetmeyecek ve miss'in anlattığı gibi daha akşam olmadan herşey söylenecek.
Missin yazısını okurken aklıma geldi eskiden birine süpriz yapılacaksa bana da süpriz olmasına özen gösterilirdi. tutamam kendimi durup durup söyleesim gelir.
İşte o yüzden son gün hediye almak en iyisi :):):)
Sonra pasta var sırada. Hazır mı evde mi İş çıkış saatine göre belirlenecek.

Bu aralar en yoğun zamanları yaşıyorum. İşte, evde orada burada. Gece rüyamda bile çalışıyorum. Kafam kocaman oldu :)
Hafta sonunu bekliyorum özellikle pazar gününü idareli kulanmam lazım gelecek hafta hafta sonuda çalışıyor olacağım.
bu yüzden bu aralar yorumları cevaplamazsam, sık sık ziyarete gelmezsem merak etmeyin. bahar yaza dönsün durulacağım.
İyi ki doğdun Vedat. İyi ki varsın !! Nice mutlu yıllara hep birlikte:) Bir de süprizimimsi bişeyim var ama yazmayacağım her ne kadar Vedat burayı okumasa da ya okursa diye. :):):) Sizce yarın kaça kadar sabredebilirim????

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence,şu an söylediniz:)))
ya ben inanılmaz sabırlıyım
hiç çaktırmam,acayip keyif alırım
süpriz hazırlayana süpriz hazırlamak daha bir keyifli gelir bana..umarım doğupta sizinle karşılaştığı için o da size süpriz yapar:)fazlamı uçtum:)))yooo
olmaz olmaz demeyin..
kutlu olsun yeni yaşı....
yaşasın birinciyim galiba...balkahveden sevgiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mutlu yillar diliyorum Vedat'a :)) Insallah daha uzun uzun yillari birlikte mutlu mesut gecirirsiniz :)) Canim Zeyam kolay gelsin sana ama cok yorma kendini :))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Mutlu Yıllar Vedat'a.
Hediyenin süpriz olması en güzeli. Ben ilk kez bugün yapabildim süprizi, ,ilk kez hiç doğumgünü havasına girmemeyi, sessiz klabilmeyi başardım.

laleninbahcesi dedi ki...

zeyaaaaaa, mail at ne aldığını , sürprizi söleeee.
mutlu sağlıklı nice yıllar diliyorum Vedata.Bir de komplo teorisiz günler:)))))).
sürpriz konusunda kimse benim kocamı geçemez. Dayanamaz yoldan telefon açar. üstelik kendi yaptıkları yetmiyo gibi başkalarının sürprizlerini bile berbat eder. Onun yüzünden kaç kez yapılan sürprizleri bilmiyormuş gibi davrandım.
yeniden hep birlikte olacağınız nice mutlu yıllar diliyorum

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yaşlara :) Sürpriz konusunda çok ustayım; hediyeyi günler önceden alır, saklar, katiyen çaktırmam günü gelene kadar. Haaa, o arada fena halde şişerim, o ayrı konu tabii :) Tekrar birlikte nice mutlu yaşlar diliyorum.

Goksu dedi ki...

Hehehe , ben de asla supriz yapamam.zaten bunun ornegini Nurdan'in dogum gunu icin gosterdim:)Supriz sever miyim, yani illa supriz isterim diye kastirmam :))

Vedat'in dogum gunu kutlu olsun!Nice mutlu yillara !

Bu ara yogun oldugunu biliyorum , yine iyi yetisiyorsun herseye.Kolay gelsim!Hmmm...bu arada bahar bayraminda kutlu olsun!Nice guzel baharlara!

Unknown dedi ki...

ohooooo hayatta sabredemem ben ya, eşim de sır küpüdür nsıl tutar içinde hiç anlamam, sabaha kadar yolu var öğlene kalmaz söylersin sen de:))

♥ Suzi ♥ dedi ki...

sürprizi çok merak ediyoruuuuum

cumbada dedi ki...

İkinize de mutlu ve sağlıklı seneler,nice yaşlar dileklerimle...Süpriz işe yarayacaktır..sevgiler

velinkam dedi ki...

Dogum gunu kutlu olsun Vedatin :) Ne surpriz yaptin yaaa ben cok merak ettim mail falan at bloga yaz haber ver yahu :))
Bana surpriz de gerisini unut kafami kesseler soylemem ve belli etmem :))

optuuummmmm

zeya dedi ki...

Sevgili Balkahve;
Yazıyı bitirir bitirmez ilk yorumu almak çok güzel :):)
Teşekkürler güzel dilekler için. Vedat burayı okumuyor söylemiş sayılmam :):) Hem akşama kadar sabrettim ben :):):)

Sevgili Moonsun;
Teşekkür ederim. Bu koş koş günler geçecek geçmese de ben koşarken de mutluyum:):)

Sevgili çocukla çocuk;
Bravo ben hiç beceremiyorum. Hemen söyleyesim geliyor. Teşekkürleer

Lale Abla;
Komplo teorisiz hayat hiç eğelenceli olmaz :):):)
Süprizi yazacağım az sonra. Teşekkürler güzel dileklere.

Sevgili Rüzgar;
Teşekkürler güzel dileklerine. Ne güzel süprizlerin tadını çıkartıyorsun :):)

Nalan
Ben bana süpriz yapılmasını pek sevmem. Biraz kasılırım tepki veremem falan. ama süpriz yapmaya çalışmayı :):):) severim. Teşekkürler güzel dilekler için

Evrim;
Söylemedim ben akşama kadar sabrettim. :):):)

Suzi;
Az sonra geliyor. Öpüyorum :):):)


Sevgili Cumbada;
Çok teşekkür ederim.

Ebru;
Özledim yazılarını. İzmir nasıl?
Süprizi yazacağım.Öpüyorum :):):)

Adsız dedi ki...

Yaa ben kaçırdım mı acaba nice senelere Vedat enişte acaba sürpriz neydi dur diğer yazıyıda okuyum belki yazdın :)

Adsız dedi ki...

hehehehe zeyam sende bendensin demek.. :) ilahi çok güldüm.

Vedat'In doğum gnü geçmiş gecikmişim ama kutlu mutlu olsun..

Yapılan yemekte nefis olmuştur eminim..

Öpüyom seni zeyam.

sevgiler en kocamanından
www.misssgibi.com

Birde bir de o üstte saydığın mutluluk anları hani 5 den fazla ya işallah daha daha çok olur ilerleyen zamanlarda yaza yaza bitmez :)