14 Mart 2008 Cuma

Küçük bir aranın ardından karışık bir yazı

Bir haftadır sayfamdan uzak kaldım. Bu aralar işte ve evde koş koş günleri var. Canım yazmak istemeyince bunlar bahane oldu galiba :) Özlemişim yazmayı ve sizleri okumayı. Şimdi yazayım hafta sonu da okumak için zaman bulurum.
Bahar geldi diye içim pırıl pırıl. Sabahları daha bir erken kalkabiliyorum ve spora devam ediyorum. Benim için rekor sayılır.
İş çok yoğun sabah giriyorum gece çıktığım olabiliyor ama ben bu yoğunluğu seviyorum. Şikayetim yok.
Evde ise bugüne kadar bilgisayar oyunu oynayanlara söylediklerimden dolayı utanç duyacağım bir şeye sarmış durumdayım. Wii Sports. Elinizde uzaktan kumanda benzeri bir aletle ekranın karşısında bi fiil hareketlerle tenis, bowling, golf vs oynuyorsunuz.
Evde olduğum akşamlar Metehan ödevlerini bitirip kapıya çöküyor annesi evden sökene kadar oyun oynuyoruz. Kan ter içinde. Haliyle evin salonu salonluktan çıktı. Koltuklar bir kenara çekildi, ortaya kocaman alan açıldı.
Bu aralar ne hissediyorsam oluyor dönemindeyim.Hislerim hep iyi şeyler. Bunu çok seviyorum.
Bir ara ülkemde olan bitene karşı umutsuz bir tavır takınmıştım ama sonra biz kalıcıyız onlar gidici bu sadece bir dönem hissi geldi ve şimdi onların gitmelerini bekliyorum. Gideceklerini biliyorum. Geçen akşam Tanrıların Okulu kitabının yazarı ile görüşmemiz vardı. Yabancıların Türkiye ile ilgili görüşlerini dinlemeyi severim, genelde pek iyi olmasa da yine de oradan ne gördüklerini bilmek önemli ki değiştirebilelim. Neyse dedi ki Güçlü Türk kadınları olduğu müddetçe Türkiye hep ileriye gider. Bence doğru neden mi? Baksanıza bundan korkuyorlar ki kadının üzerine oynuyorlar.
Şimdilik benden bu kadar. Pek oradan buradan şuradan bir yazı oldu. Sanırım bu hafta yazacağım herşeyi bir ettim. İyi Tatiller Herkese

10 yorum:

Tanya's dedi ki...

Zeyacım ya,

Nasıl denkleştik caddede..hınk diye..gözler bir yerden ısırıyo karşıdaki bünyeyi ama nerden..nasıl?

Cok sevindim...artık soğuk şaraba gecelim dediğin gibi ..ben bi evlenip gelim de...

Bu arada biliyorsun değil mi? ne istersen olur..sen evrene gönder..bırak evren calışsın.. Öpüyorum

Adsız dedi ki...

Tüm güzel hislerinin gerçek olması dileğiyle :) Özellikle ülkemizle ilgili olanlar hepimizin işine yarar valla. Sevgiler.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

ben de aynen senin gibi umutlu olmak isteği içerisindeyim. açıkcası ortalıkta pek umut yaratacak bir ışık yok ama istiyorum inşallah geldi ve geçti diyeceğiz.

laleninbahcesi dedi ki...

Atatürk ne demişti unutma! geldikleri gibi giderler. Ben hiç bir zaman bilgisayar oyunu oynayamadım. Akşamları Gamze ile biraz çiz bakalım oynuyoruz , onda bile bir süre sonra mızıkçılk yapıyorum. Bu ara bende bi sürü şey sipariş ettim evrene))). Biraz fazla mesai yapması gerekecek. SANADA İYİ BİR HAFTA SONU OLSUN

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne hissediyorsan oluyor döneminin keyfini çıkar, düşünce gücüyle mi alakalı bu sevgili zeya?
Ülkemizde olan bitenlerle ilgili yazdıkların içimi ferahlattı, bizlere çok iş düşüyor.

Adsız dedi ki...

Ahh! Zeya'cığım bu umut dolu yazını bir nebze su niyetine okudum..Tüm güçleri ile umut kırdıklarını düşünüyorum.Umudumuzu yitirmek yüzde elli kaybetmek demektir..Nitekim seçimlerde böyle sonuçlanmıştır...
Gelelim Wii oyununa çok zevkli,tenis oynamak daha da zevkli amma fiyatıda gayet uygun olmasına rağmen almadım..Oğlumdan daha fazla düşkünüm ben oyunlara:))Taktım mı takarım durumu..haftasonu realde oynuyoruz oğluşla..
bu arada çıtır felsefe 8-12 yaş grubu için, Metehan zevkle okur umarım.. Balkahve

Goksu dedi ki...

Bu kosturmali hayatta spora devam edttigini cok takdir ettim.Belki de spor yaptigin icin bu kadar enerjik oluyor ve bu kadar kosturmayi kaldirabiliyorsun:)

Bu arada super bir halasin gercekten, ilk firsatta ben de senin evinde biterdim:)

Acik soylemek gerekirse , benim biraz endisem var.Demek ki boyle bir taban varmis diye...Ama Turk kadini naapar yapar ustesinden gelir bunun:)

carpediem dedi ki...

''umutlarımız biterse herşey bitmiş demektir.''
Bu ülke ve Cumhuriyet bağımsızlığa inanan insanların eseridir.Yapmamız gereken onlar gibi cumhuriyete inançla sahip çıkıp bu yolda devam etmeyi bırakmamak.Onlar bu ülke işgal altındayken bunu başardı,biz de her ne kadar satılmadık yer kalmadıysa da mücadelemizi bırakmamalıyız.
Metehan halasıyla güzel vakit geçiriyor ,hala olmak güzel Zeyacım.
sevgiler.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Secret diye bişey var ya Zeya,ben inanıyorum buna gerçekten.Dilerim hep ama hep güzel şeyler olur.
Sevgiler:)

zeya dedi ki...

Tanya;
Nasılda tanıdık yaaa.Çok sevindim seni gördüğüme.. Nasıl geçti prova? Evlen gel kutlayalım :):)

Rüzgar;
Amin amin özellikle ülkemiz için olanlara ...

Esra;
gidecekler ben biliyorum. yeter ki umudumuz yok olmasın.

Lale Abla;
evet geldikleri gibi gidecek hepsi.
Ne zaman buluşuyoruz özledim ben :)

çocuklaçocuk;
Evet düşünce gücü :):)
güzel günler göreceğiz İnşallah :)

Balkahve;

umudumuzu ve benliğimizi kaybetmeyelim yeter.
Oyun çok keyifli Özellikle tenis.
Biz bırakamıyoruz :)

Nalan;
Süper hala ve teyze olmaya devam kuzular için :):):)

Beyazgelincik;
Çok haklısın ne günlerden geldik bunlardan da açıkmayı biliriz.

Zilsizzarife;
Ben de inanıyorum secret'a herşey aslında çok kolay :):) Belki de bu kadar kolay olduğuna inanamıyoruz.