29 Ekim 2007 Pazartesi

İstanbul Turları 1

Pazar günleri turistik İstanbul turları yapmaya karar vermiştik Vedatla. Bir Pazar yağmur yağdı,bir pazar yorgunuz derken dün ilkini yani Piyer loti ve Eyüp turumuzu gerçekleştirdik.
Sabah erkenden yola vurduk kendimizi 1. köprüye geldik ki köprü kapalı. sonradan Avrasya Maratonu olduğunu öğrendik. Ben yıllardır katılmak ve köprüden yürüyerek geçmek isterim ama bu sene de olmadı.
2. köprüden yol bilirmiş gibi Eyüp'e giderken kendimizi önce Alibeyköyde sonra da Gazi Mahallesinde bulduk. Sonra bir mucize ile Piyer Loti oklarını gördük. Tepede tarihi kahvede kahvaltımızı ettik, resimler çektik. Aşağıya teleferikle inilmesine karşın biz yine arabamıza bindik. Teleferikte benim yeşil olup kusma ihtimalimi önceden düşündük. Eyüp'ün bütün ara sokaklarına girdik, Eyüp Sultan'ı ziyaret ettik ve köprü çok yoğun olduğu için bir Sütlüce macerasından sonra akşama doğru evimize dönebildik.
Bundan sonra sırada Sultanahmet, Saraylar ve müzeler, Beyoğlu ve Çukurcuma turlarımız var.
Dün saatler geri alındığı için gün hiç bitmedi.Demek ki günler 25 saat olsa çok güzel olacak...

Cumhuriyet Bayramınız Kutlu Olsun!!

Goksu dedi ki...

Ayyyy, ne guzel yapmissiniz, cok ozendim ve cok kiskandim.Ne guzel bir sehirdir Istanbul, gez gez bitmez, hatta her hafta git her hafta yeni bir sey bulursun:)Pek guzel olmus valla.

Adsız dedi ki...

25 saat olayına güldüm zeyam... :))
gerçekten de dün gün hiç bitmedi...
bizde köprü kapalı diye fuara gitmedik dün..yollar artık heran kalabalık..çıktığım an sıkıntı basıyor beni..
bol gezmeli haftasonları diliyorum sana canım..ayrıca cumhuriyet bayramını kutlarım...
ve de öperim yanaklarından
nurdan

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ahh Zeya ne guzel etmissiniz, ben de cok ozledim Istanbul'u :)) Yazdiklarini okudukca kendimi orda gibi hissettim, daha sik anlat Istanbul'u :)

velinkam dedi ki...

Yaa o maratondan benim de sonradan haberim oldu çok sinir oldum ben de hep katılmak isterdim....Piyer Lotiye kahvaltı saatinde yetişebilmenize şaşırdım :P

Öpptüüümmmmmmmmmm.....

selam,
istanbul turu süper olmuş
bir başkadır istanbul
ankara'dan orayı özlemek de güzel

Adsız dedi ki...

Canım o gülen yüzünü ve minik uğurunu görmek ne güzel mis gibi de gezmişsiniz oh :) Not:Özledim ama ben seni yine :)

Tanya's dedi ki...

25 saate bende katılıyorum..olmalı..biz de yapıyoruz istanbul gezileri..işin keyif yanında bir de sarnıca gidin..yemeklik..kız kulesini atlamayın..mutlaka gidin..sonra sultanahmet...yerebatan..aman benim de ne cok söyleyecek lafım varmış...cok iyi ediyosunuz..ayaklarınıza sağlık.

Adsız dedi ki...

ben geldiiimmm. huuu orada mısın?
sevgiler
solist

laleninbahcesi dedi ki...

Biliyormusun, bizim de karı koca böyle bir planımız var. Bizim de ilk durağımız Piyer Loti olacak. Aman başlamışken aksatmayın. Bir de şu iki katlı otobüslerle şehir turları var.Boğaz köprüsünü yürüyerek geçmek, intiharlar yüzünden yasaklanmıştı. Halbuki , iki kıtayı yürüyerek geçmek ne hoş bir duygu. Öptüm seni