7 Ekim 2007 Pazar

Facebook, blogcu olma ve Nurdanla buluşma

Facebook'u bilmeyen kalmadı. Başlarda ben pek anlamadım.Birisi beni ısıracak falan diye korkttum. Çirkin vampir olmak istemedeim falan. Sonra milletin ilkokul arkadaşlarını bulduğunu duyunca bir araştırma yaptım ve ilk okul resimlerimle karşılaştım. Nasıl şaşırdım anlatamam. 21 sene olmuş okul biteli. Ne kadar çok. Ben büyümek istemiyorum ama...
Cumartesi günü önce fuardaydım. Yine CD isteyen bir adam geldi. Bİr de masadaki şekerleri avuç avuç cebine doldururken dik dik baktığım ama hiç aldırmayan bir diğeri.
Fuardan sonra Nurdan'la buluşmaya Taksim'e gittim. Ben kendi köyümde yani Erenköy'de yaşaya yaşaya Cumartesileri İstiklal Caddesi neye benzer unutmuşum. İnsan kalabalığını üzeirme doğru gelir görünce az kaldı koşarak kaçıyordum. Neyseki sakin sessiz bir kafe bulup oturduk. Nurdan'la harika vakit geçirdik. Kahve içmeye gittiğimiz Gezi Pastanesinde bienal kapsamında açık sinema gösterimi nedeniyle silah seslerine, vahşi hayvan çığlıklarına rağmen sohbet etmekte israr ettik. Nalan'ı andık bol bol.
Nalan'ın yazdığı gibi bu blog işi çok garip.Hiç tanımadığın insanları düşünürken buluyorsun kendini birden. Mesela her demli çayda Nalan'ı, her beyoğlu lafında Lale'yi, Perşembe pazarına her gidişimde boks yapan kadınları düşünüp gülerken Ebru'yu, back up'la ilgili bir konu olduğunda Nurdan'ı (Nurdan kesinlikle yazmalısın back up hikayelerini :)), Desenli çoraplar görünce Şebnem'i, at yarışı ve kocaman şapkalar denince Aslı'yı hatırlıyorum. Ayy daha da var hatırladıklarım tabii. Bloglardan güzel dostlar edindikçe iyi ki blog yazıyorum diye seviniyorum.
Çok oradan buradan bir yazı oldu bu. Kafam bir dünya yine çünkü. Bayramda 3 gün beyin detoksu yapacağım . 4 gün kaldı...İyi haftalar...

6 yorum:

nurdan dedi ki...

hahaha...
facebook olayı aynen...ilk başta bende tırstım..hatta beni vampir yapan arkadaşa 24 saat tepki yaptım...:))
aslında gönüller bir ama facebooktan bi çiçek yollamak bile mutlu ediyor beni...
kalabalık konusunda haklısın..galiba benide bir ara kalabalık tuttu...gezi istanbul olayı aklıma geldikçe gülüyorum...savaş barış vahşi hayat falan..
ben her uğurböceği gördüğümde seni hatırlıyorum...her melek görüşümde nalanı-o biğğğ melek...:) -sevdiğim şey blog okumak...ve kendimi garip hissetmiyorum aranızda....itiraflar arttıkça ohh diye bir içsesyükseliyor benden....
back up maceralarını yazayım diyorsun....:))
yazarım...hepberaber güleriz di mi??
şimdiden güzel bir hafta diliyorum...
ve evet yaşasın bayram geldiiii...:))
öptm çok çok

Adsız dedi ki...

Ya Nurdan ne şekersin boncuk gibi gzöleri birdahakine bütün kızlar toplandık yapalım ayol :)

Ay bu Face Bok olayı beni de şişirdi geyiğine SAÇIM BOYALI AMA APTAL SARIŞIN DEĞİLİM grubu kurdum hatta.

ama ama soyadları hatırlamamak çok kötü ya ancak arkadaşının arkadaşına bakıcan ki aa bu benim de arkadaşım diycen ölme sıpam ölme hesabı..

birde türkiyede ne çok ali ayşe var düşünün yani kafadan bu isimlerle bir sürü insan var tanıdığımız ara ki bulasın..

Bu arada bugün caddedeydim kuzum.Canım milk shake çekti mc donaldsdayız bir de ne göreyim oyuncaklar hello kitty hemen 2 tane aldım sitemde hosting olayı hallolsun yazıcam kesin git Zeyam süper kaliteli ciciler var.

Neyse biri Edi dedi anam benim bu oldum :) Suzan diye bir bayan yorum yazmadım ama Zeya ve seni tanıyorum dedi oğluşu da vardı küçük çok şeker. Suzan'ın boynuna atladım sanki senelerdir tanıyorum gibi öptüm kadını :)

Nasıl sevindim bilemezsin ya blıg olayını seviyorum ben ya

Heleki seninde adını duyunca ana o benim canım canım dedim :)

Valla ya işte sevindirik oluyor insan böyle güzel bacım.

xoxo
muckk

Adsız dedi ki...

Merhaba,o Suzan benim.....Nasıl Edi diye seslendim ben bile şaşırdım.Heyecandan bütün blog isimlerini falan saymaya başladım.Sanıyorum,biraz saçmaladım da.....Reklamlardaki,severek izliyoruz durumuna benzedi.....Sevgiler

velinkam dedi ki...

şu facebook beni de pek bir itmişti ama şu durumda hele ki nalana facebook sayesinde yaptığınız o güzel sürprizden sonra hemen gidip ilgilenmeye başlayacağım :))
sen kafanı boşaltta nurdanla beraber tekrar toplanalım :))

öptümmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

şimdi Zuz aradı biliyomusun. Devamlı facebook tan davet alıyorum arkadaşlardan , hala yapmadım diye. Galiba sende okumuş şimdi, aklına gelmiş. Gerçekten de müthiş bir olay bu blog. Bazen çevremde dolaşan insanlara bakıp, acaba araalrında blogcu varmıdır düşüncesinde yakalıyorum kendimi. Bende bayramı dört gözle bekliyorum.Evdeyiz gerçi hiç bir programımız yok. Öptüm seni

Goksu dedi ki...

Ofiste bir facebook dalgasi vardi bende katildim sonra turkiyede ki ofis katildi simdi Turkiyedeki musteriler listesine ekliyor beni.Bir arkadasimin elemanlari onu facebook'da buldum, "dogru duzgun seyler yazin , maymun etmeyin beni" dedi.
Al sana kendini oldugu gibi gosterme alani daha.

Ya bazen cok uzuluyorum Istanbul'da olamayip sizinle evde bir cay sohbeti yapamadigima ama beni o kadar icinize aliyorsunuz ki , uzakligi hic farektmiyorum.

Belki bir gunde bana supriz yapip gelirsiniz:)Mesela yilbasi?:)