18 Ekim 2008 Cumartesi

Miss gibi Zerrin: HEP BİRLİKTE ESRA’CIĞIMIN ADINI YAŞATALIM ..

Sevgili Miss gibi Zerrin'in yazısını olduğu gibi yayınlamak istiyorum izni olursa. Esra'yı anmak için yaptıkları çok anlamlı. Herkesin yapacağı birşey mutlaka vardır. Biliyorsunuz bu bloglar ne mucizeler yarattı :)

Missgibi Zerrin'den

Esra‘cığımı kaybedeli 1 yıl oluyor. Zamanın hızlı geçtiğini , sevdiğimiz insanlarla ne kadar uzun zamandır ayrı olduğumuzu yıldönümleri bize acımasızca farkettiriyor.

Ben sevdiğim insanları kaybettiğimde sanki onlar hala yaşıyorlarmış gibi davranmayı tercih ediyorum. Sanki sadece uzak bir yere gitmişler gibi düşünüyorum. Aksi takdirde diğer hissiyatla başa çıkabilmek bana hep çok güç geliyor. Başa çıkamıyorum da. Biricik Ananeciğimi kaybettiğimizden beri hala vefatını kabullenebilmiş değilim.

Esranın kaybını da aynı şekilde karşıladım. Sanki Esra vefat etmemiş, blogunu kapatmış ve artık görüşemeyeceğimiz kadar uzaklaşmışız gibi düşündüm.

Hala her yazdığım yazıyı yayınlarken elim msn’a gidiyor ve "Esra, yazı yayınlıyorum bi incelesene nasıl olmuş" demek geçiyor aklımdan, ya da "şu fotolara göz at Esra içinden beğendiklerini seç" demek istiyorum. Ya da sms atıp "hadi gel oturup şu Kevgiri yoluna koyalım" demek istiyorum. Ama yapamıyorum. Ben bu bir yıllık yaşamımın blog tarafına yansıyan kısmını çok zor atlattım. Elbette tüm yaşamımı etkiledi. Ama bana en çok acı verdiği zamanlar bilgisayarın başında geçirdiğim zamanlardı. O da zaten günümün büyük bir kısmı oluyor.

Ben Esra gitti, öldü bitti diyemiyorum, demeyeceğim. Hiç bir zamanda ağzımdan çıkmayacak. Ama bu geçen bir yılı, Esra’mızı da bir şekilde analım istiyorum. Dostlarla görüştüm uzun uzadıya fikirler uçuştu ortalıkta bir sürü yapmak istediğimiz şey çıktı ortaya. Ama bir fikir var ki Ayça ile beni tam onikiden vurdu. Umarım sizlerde beğenirsiniz ve katkıda bulunursunuz.

Biz düşündük ki Esra öğretmendi. Öğrencilerine adadı kendini. Hatta sırf 10 Kasım törenini daha iyi hazırlamak için doktora bile geç gitti. O zaman dedik öğrencilerle ilgili birşeyler yapalım. Esranın kardeşi Deniz’le görüştük fikrimizi açtık. Bize çok yardımcı oldu. Denizin öğretmenlik yaptığı okulu kardeş okul seçtik. Devlet okulları malum. Hele hele köy okulları.Bu okula Esra’nın blogcu dostları olarak bir kütüphane yapalım dedik. Herkes evinde yıpranmamış, okunmuş olabilir, düzgün durumdaki çocuk kitaplarını veya yeni aldığı çocuk kitaplarını belirlediğimiz adrese göndersin. Biz o adreste bunları toplayalım. O tarihte gelmiş olan tüm kitapları kolileyip kardeş okulumuza gönderelim. Esra’cığımın adına o okulda bir kütüphane yapılsın. Hem Esra’yı yaşatsın. Esra’cığım bizi izliyorsa onu da mutlu etsin.

Eğer kampanyaya katılmak isterseniz istediğiniz sayıdaki kitabı (lütfen çok yıpranmış olmasın) hazırlayın. İlk ve orta öğretim öğrencilerine uygun hikaye kitapları, yardımcı kitaplar, yararlanabilecekleri ansiklopediler olabilir. Katılmak isteyenler bana lütfen zerrin@misssgibi.com adresine email atsınlar. Email atan arkadaşlara kitapları yollayacakları adresi yönlendireceğim. Eğer yurtdışında yaşıyorsanız ve kampanyaya katılmak istiyorsanız İdefix‘den veya diğer kitap alışverişi yapılabilecek sitelerden kitap alıp aynı şekilde bana emaille ulaşıp, adrese yönlendirebilirsiniz. Şimdiden göstereceğiniz ilgiye sonsuz teşekkürler. Katılım için son tarih Kasımın ilk haftası.

NOT: ARKADAŞLAR, DAHA FAZLA DOSTUN BU KAMPANYADAN HABERDAR OLMASI İÇİN SAYFALARINIZA ALTTAKİ veya YANDAKİ KODU EKLEYEBİLİRSİNİZ. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER. ( Bannerın hazırlanmasında önayak Gülriz’ciğime, vaktini ayırıp bannerı hazırlayan Burçin‘ciğime çok çok teşekkür ederim. iyi ki varsınız)

Esra’nın Anısına Kütüphane Projesi

7 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

zeyacım böyle şeyleri duyunca daha bi sarılıyorum bloğa. Ne kadar zarif bir düşünce.

zerrin - misss dedi ki...

Canım Zeyam, çok teşekkürler..

Umarım alnımızın akıyla çıkarız..

Sıcacık sevgiler..

mavianne dedi ki...

canım katılacağım bu güzel etkinliğe
esra rahat uyu

zeya dedi ki...

Lale abla;
Harika bir düşünce. iyi ki blogcu olmuşuz di mi ama :)

zeya dedi ki...

Zerrin;
harikalar yaratacağınızı biliyorum ben :):)

zeya dedi ki...

Mavianne
Teşekkürler :)

online mutfak dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım teşekkür ederim.

online mutfak - çay makinası - çay makinesi - semaver - tost makinası - ızgara - fritöz - waffle makinası - arnavut ciğeri - döner makinaları - portakal sıkma makinası - kahve makinaları - süt ısıtıcıları - meyve suyu soğutucusu - sıcak çikolata makinası - ıslak hamburger - yer ocağı - kornet makinası - krep makinası - dondurma sosluğu