15 Eylül 2008 Pazartesi

Fayans Trafiği

Bugün ben işteyken fayanslar geldi. Evden teslim alacaklardı. Getiren şöför arıyor ben geldim Cumhuriyet apartmanındayım ama burada Zeya diye biri oturmuyormuş diyor .Ben adama nasıl olur birini bulup sorun diyorum. Sadece bizim apartmanda değil mahallede sorsalar tanınacak bir ünüm var bu yüzden adama çemkiriyorum rahatlıkla.Adam inatla yok diyor.
Bu arada evi arıyorum adam gelmiş açın kapıyı diye. Annemi arıyorum aşağıda fayansçı var mı bir bakıver diye. Bizimkiler aşağıda kimse yok diyorlar.
Sıkı bir telefon trafiğinden sonra bizim mahallede bizimle aynı numarada bir Cumhuriyet Apartmanı daha olduğu ortaya çıkıyor. Fayanslar benim zır zır aradığım yaklaşık 10 kişilik bir heyet nezaretinde yukarıya taşınıyor.

Tüm işler bitsin Vedatla evde tadilatın püf noktaları diye bir kitap yazmaya karar verdik. Sıralama nasıl olacak, nelere dikkat edilmeli, ne nerden alınmalı gibi bilgiler içerecek bir de Vedat'ın planlama tabloları olacak. Valla bestseller olmaya adayız :):):)

Bu tadilat muhabbetinden ben bile sıkıldım çevremdekilerin durumunu hiç sormayın...

25 yorum:

Adsız dedi ki...

selam bende ev yaptırıyorum aman ne zormuş evde mühendis,çift mimar var her kafadan ses çıkıyor
siz tecrübelerinizi bizimle paylaşın umarım faydası olur,ustalarla uğraşmak ne zordur bilirim laf anlatamassınız,
bne de evin bittiğini oturduğumu görsem başka birşey istemiyeceğim,
sevgiler.
hamdiyefiliz

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok ilginç ya aynı apartman adının kullanılması. Siz çıkarın biz alırız, herkese lazım bu bilgiler.

Nane Şekeri dedi ki...

Zeyam bilmem daha once sana bu konuda yazmismiydim ama ben eylul 2007 den beri devam eden bir kismi calisir vaziyetteki banyo muhabbetini 2007 den beri yapiyorum :) Dolayisi ile milleti baymis vaziyetteyim. Bizim usta esim :) inan bu daha da zor cemkiremiyorsun da valla evliligimiz bozulacak diye tehdit ettim bir ara sinir minir kalmadi valla :(

laleninbahcesi dedi ki...

hehehe bizim de aynı sokak da hem de aynı numaraya sahip iki apt var. Biri de biziz üstelik. Belediye numaraları değiştirmiş biz beş yerine yedi olmuşuz güya ama numaramızı takmamış. Hala beş yazıyo kapıda. Yan apt de beş yazıyo:)). Geçen gün kargoyu balkonda bekledim. Bi de fayanslar kaçıncı kata çıktı hehehehe. Gamse gibi yürüyerek çıkmadılar dimi. Had, kolay gelsin. Seviniyorum biz toptan görücez neyseki. Öptüm seni

Haydins dedi ki...

Ben bir an once istiyorum o kitabi mumkunse..

Cok uzun surdu galiba bu tadilat isi..Yada senin karar verme asamalarinda isin icindemiydi ondan mi bana uzun geldi..1 ayda bitiyor sanirim.Babamda bastan yaptirdi nerdeyse evi 1 ayda bitti..Ama takintili oldu cikti babam surekli fayanslarda eli bunun cikintisi var bunun susu var filan..
Cooook kolay gelsin :)

Goksu dedi ki...

Valla takdir ediyorum Vedat'la ikinizin calismalarini.Bu gunleri gulumseyerek hatirlayacaksiniz insallah!Ben de o kitapciktan istiyorum ama mumkunse ben yapilmis olan ev alayim:)

MAVİANNE dedi ki...

kolay gelsin zordur ustalarla uğraşmak
ama zevkli
o kitaptan bana da :))

zeya dedi ki...

Hamidiye Filiz
Evin mimarı ben mühendisi sevgilim işin içinden çıkacağız inşallah :)
Size de kolay gelsin. Tez zamanda yerleşip oturursunuz inşallah :):):)

zeya dedi ki...

Çocukla çocuk
evet aynı apartman ismi çok ilginç :)
kitap çıkınca çok satacak galiba :):):)

zeya dedi ki...

Nane şekeri;
senin durumun benden ilginç valla :) Bitmedi mi hala? Vedat'ı bıraksam yapacak banyoyu bu kendine güven nereden geliyor bilmiyorum :):):)

zeya dedi ki...

Lale Abla;

fayanslar asansöre sığdı ama sığmayan çok şey olacak hiç sorma :):)

zeya dedi ki...

Haydins
benim karar vermem 1 sene tadilata başlama 16 gün oldu. aslında normal seyrinde ilerliyor :)

zeya dedi ki...

Nalan;
biz Vedatla iyi bir ekibiz gelir senin evine de girişiriz :):)

zeya dedi ki...

Mavianne;

Çok keyifli valla :):)
Öpüyorum :)

begumgum dedi ki...

Merhaba Zeya :) tadilat işi çok gıcık olmalı ama bitince keyfini cikarirsin

Adsız dedi ki...

eeee... sonra?
pek zordur bu işler.
kolay gelsin. sonu tatlıya bağlansın da...
solist

Adsız dedi ki...

Hakikatten de ilginç tesadüf aradaresimleri çek ekle bekliyoruz.

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Ah fayanslarda geldi..ne büyük bir işe kalkıştın sen ya..beni de arasaydın giderdim ben cumhuriyet apartmanına hehe..kesin bi tane daha bulurdum ben..gps burda devreye girerdi işte..fayanscıya söyle de alsın.

Kolay gelsin.
Öpüyorum

velinkam dedi ki...

Bahardan beri ömrüm taşınma toplanma yerleşmeyle geçtiği için şu an tadilatla uğraşmanı düşünemiyorum bile :) Neyseki bir çok şey sen işteyken halloluyor bir de işlerin tam ortasında olsan daha da çekilmez olur :))

kolay gelsin.....

zeya dedi ki...

begumgum
şimdilik keyifli gidiyor :)
Strese girmemeye çalışarak :):):)

zeya dedi ki...

Solist;
sonu iyi olacak inşallah
sevgiler :)

zeya dedi ki...

craft woman
hala 4 duvar inşaat bittikçe gelecek resimler :):)

zeya dedi ki...

Tanya;
ben de istiyorum kaybolmadan gezmek heheheh
Fayansçıda alsın :)
Günümün yarısı telefonda o geldi bu gitti ile geçiyor yaaa.
komik ötesi

zeya dedi ki...

Ebrucuk;
işe kaçmak iyi oluyor :):):)
taşınmaya yakın senin taşınma tecrübelerinden faydalanacağım :):):)

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.