20 Ağustos 2008 Çarşamba

değişimler, pratik bilgiler ve bavullar

Elimde yapılacaklar listesi tabanı yanan ayılar gibi koşturmalı bir hafta geçiriyorum. Planlar sürekli değişiyor ve değişimleri sevmeyen ben garip bir rahatım. İyi birşey mi bu?
Tatil planları değişiyor, ustalar değişiyor, ev değişiyor ve benim huzurum aynı kalıyor. Sevdim bu yeni hali.
Bu sabah elektrik ve sular idaresine gittim ve işlerim ışık hızıyla hal oldu. Türkiye'de herşey kötüye gitmiyor en azından bunu görmek umut verici. Sular idaresinin önünde herkes havaya bakıyordu. Leylekler gelmişler. Geçen gün iş yerindeyken görmüştüm bu sefer sular idaresinde.
Neye alamet acaba :)

Şimdi ihtiyacı olanlara pratik bilgiler geliyor. Çünkü ben kaç gündür internette bu bilgileri elde edemedim.

Erenköy Civarında oturanlar için elektrik İdaresi yani Ayedaş Atatürk Caddesindeki Starbucks'ın karşı sokağında.Araba ile giriş Mc Donalds'dan bir önceki sokaktan. Sözleşme yenileme için Elektrik sayaç no'su ev sahipleri için tapu fotokopisi, kiracılar için kontrat fotokopisi ve kimlik fotokopisi isteniyor. Kimlik ve vergi numaralarınızda yanınızda bulunmalı. Sözleşme ücreti 38,5 YTL.

Sular İdaresi yani ISKI Kadıköyde Deniz otobüslerinin biraz ilersinde. Sözleşme için ev sahipleri tapu fotokopisi, kiracılar kontrat fotokopisi ve kimlik fotokopisi götürmeleri gerekyor. Sayaç numarasını verirseniz tüm bilgiler çıkıyor.Eğer daireye ait eski bir su faturası götürürseniz daha kolay ulaşılıyor bilgilere. Sözleşme ücreti ve teminat 112,5 YTL. Sözleşme iptalinde bu para geri alınıyor.
Eğer başka birisi bu işleri sizin adınıza yapacaksa mutlaka Noterden vekalet isteniyor.

Şimdilik benden bu kadar. Yapılacaklar listeme bir kaç çizik atmaya ve bavul hazırlamaya gidiyorum.

Görüşmek Üzere

18 yorum:

Tanya's dedi ki...

Zeyacım;

u haller çok iyi..bırak değişsin herşey..değişmeyen tek şey değişimdir..

Öpüyorum

Desertwind dedi ki...

Ya okuyorum yazilari da , simdi aklima geldi sormadan da edemeyecegim, ben Istanbul'a tasinirsam gece elbisesi giymemi gerektiren bi sey olacak mi?:)Olursa kilo vermem lazim da o yuzden soruyorum!Hehheheheeh:)

evrim (akira) dedi ki...

ayy hiç sevmem bu işleri benn:(

zeya dedi ki...

Tanya;
bıraktım ucunu rüzgara saldım gidiyor :)
İyi bişey di mi?
Tatil sonrası adapte olayı nasıl?

zeya dedi ki...

Nalan;
Hiç bir plan yok daha sadece ustalara sarmış durumdayız. Sen yine de zayıfla değişimlere açtım ben hayatımı baksana :):):)

zeya dedi ki...

Evrim;
ben de sevmem ama beklediğimden kolay oldu herşey :)

serrose dedi ki...

Kolay gelsin ne diyelim bu plansizlikta :)
ya da degisen planlarda

Ece dedi ki...

Mutlusun ya ondan hersey yolunda gidiyor
Iyi bir sey

Opuyorum

Sebnem'den dedi ki...

şu pratik valiz hazırlama fikirleri varsa sende çok mutlu edersiin beni..
sana bol kahkahalı,eğlenceli,dinlenceli bir tatil diliyorum...
dön sen bak ne geceler yapacağız daha..
nede olsa maç sezonuda başlıyor..rahat ederiz:))

zerrin - misss dedi ki...

Zeyam,

sen hep gülümse emi.. ustalarla bğuşsanda, kuyrukta beklesende..

Öpüyom yanaklarından..

mermaid dedi ki...

Yeni taşınan biri olarak; doğalgaz için de 200 küsür bir ödeme yapmak gerekiyor fakat o ilk faturaya yansıyor.
Yeri mi bilmem ama bence bunların haraçtan farkı yok. İski'deki görevliye özellikle "büyükşehir çalışıyor hakkaten" demiştim.
En düşük meblağ elektrik idaresine ait.

Sevgiler

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

taşınmanın en felaket yanı o işlemler ,üç yıl önce yaptık , kocam hala etkisin de :)))
biz döndük, sen gittin. Gitmek çok güzel de dönüşler berbat. Hem kafa hem ev açısında. Bi ton ütü var :((. İyi tatiller

Tanya's dedi ki...

Zeyaaa

Cocukla Cocuk dedi ki...

Zeya, çok işler bunlar. Çok mutlu olmalısın ki sinirlerin bozulmadan tamamlayabiliyorsun. Kolay gelsin ve iyi tatiller.

Craft Woman dedi ki...

valla sabır diliyorum en sıkıcısı bu ıvız zıvır ya :) Tatil bitti geldim kuzum :) Öperim çok

Rüzgar dedi ki...

Zeya'cım kolay gelsin. Ben de çok severim doğrusu evde değişiklikler yapmayı, ne kadar yorucu da olsa sonuçlarını görünce çok keyifli oluyor. Sevgiler :9

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

tattil bitiyomu bu hafta, özledik ama tatil de harika bir şey yaaa

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.