15 Mayıs 2008 Perşembe

Tatile gittim döncem

Günde 1000 kere zırr zırr Deniz aranıyor kalan zamanlarda da o beni arıyor. Bu arada işler yetişmeye çalışılıyor, çamaşırlar yıkanıyor, bavula koyacaklar düşünülüyor. Her tatil öncesi aynı dialoglar. Bu yüzden Denizle tatile gitmek çok zevkli.Ama Melis olmadan çok şey eksik olacak :(:(

-Yanında ne götüreceksin.
-kot falan fazla bişey değil.
-İtalyanlar şık olur akşam falan.
-Hmm o zaman ona göre yapayım bavulu...

biraz sonra
-topuklu ayakkabı alalım mı? (Hani ben sadec ekot götürecektim???)
-Ama yürüyeceğiz her yere rahat olmaz arnavut kaldırımı her yer.
-Olsun rahat topuklu alalım.

daha sonra
- Ayy gidiyoruz.
-evet evet Yaşasın

daha da sonra

-Vizeler çıkmış hem de 6 aylık.
-Yaşasın yazın nereye gitsek?


Çok daha sonra

-Hava nasıl olur.
-Ben baktım ilk gün 26 derece
-Sıcakmış akşamları nasıl olur ki
-Geçen sene üşümültüm ben kalın bişey almak lazım

17 yorum:

Goksu dedi ki...

Bayilirim bu dialoglara...belki de tatile gitmekten bile guzeldir, gidis heyecani:)


Gule gule gidin , gule gule gelin!

zeya dedi ki...

Nalan :)
Bende bayılırım özellikle yakın arkadaşınla gidiyorsan :)
Sana yazdığım mailler hep geri dönüyor bu aralar :(:(
Öpüyorum

Adsız dedi ki...

İyi tatiller Zeya. Ne güzel bir ülkeye gidiyorsun, ben de istedim şimdi :) Bol bol gezip bize de anlat dönünce. Sevgiler ve iyi yolculuklar.

laleninbahcesi dedi ki...

offf ben de yapmak istiyorum bu daloğlarııııı.
güle güle git . Sen şimdi alış- verişte yaparsın nasılsa bavulu doldurma. Zuz her gittiği yerden bir bavul alır mutlaka. Öptüm seni iyi yolculuklar keyifli tatiller

zeya dedi ki...

Rüzgar
gidip gelim anlatırım hepsini. Teşekkürler

Lale Abla;
Teyzem derdi ki seyahate giderken bir an geri gön bavulunun yarısını boşalt yanına alacağın 2 katı para al. Haklı ki ne haklı :)

Sebnem'den dedi ki...

tatil istiyorum demeye hakkım yok ya..8 ay devirdim totoyu yattım...:))siz gezin birazda ben çalışayım..

zeya dedi ki...

Şebnem ben 2 yıl evde patladıktan sonra işe başlamıştım. 2 hafta sonra tatil tatil diye gezmiştim :):) Tatil herkesin hakkıdır 1 saat çalışanın bile :)

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Çok güzel fotoğraflar bekliyorum senden..belki biraz alışveriş de yaparsınız ne dersin ;)

Nefis bir seyahat olması dileğiyle..Bon Voyage!

CocuklaCocuk dedi ki...

Ne güzel yansıtmışsın heyecanını, canım çekti.
Güle güle git gel , bol anılarla.

zeya dedi ki...

Tanya;
Ayy içim kıpır kıpır, tabii alışveriş var bu yüzden kızkıza gidiyoruz ya zaten :)

Çocuklaçocuk;
Teşekkürler, heyecan dorukta bugün yaşasın gidiyoruz diyeee.

MAVİANNE dedi ki...

iyi tatilller
iyi eğlenceler
bu diyaloglar harikadır
ve tıklım tıkış dolsurulur bavul
sadece 1 kot alınacakken :))

zeya dedi ki...

Mavianne;
Çok haklısınız, birçoğu giyilmeden geri gelir.
Teşekkürler

Unknown dedi ki...

süppperrrr,sen şimdi fink atıosun tabii,çok eğlen çook..

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

tam kız muhabbetlere bayılıyorum bu diyaloglara :) anca biz birbirimizi anlarız :) bir erkeğe telefon açıp bunları sorsan herhalde bön bön cevaplar verir :)

Tanya's dedi ki...

Eeee,

Dönmedin mi daha?

laleninbahcesi dedi ki...

zeya döndün müüü, merak ediyorum geziyi hadiii

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.