1 Aralık 2007 Cumartesi

Aralık ayı ve Kevgir

Aralık benim için özel bir aydır. Hem doğum günüm bu ayda hem de Vedat'la tanışmamız. Sonra yılbaşı vardır bu ayda bir de bütün senenin muhasebesi yapılır. Her gazete de mutlaka bu sene ne oldu ne bitti onlar yazılır. Bembeyaz bir aydır benim için Aralık kar yağmasa da. Bu sabah yaşasın Aralık geldi diye uyandım. Dün 2 sene sonra tekrar bioenerji derslerine başladığımız için mutlu uyumuştum aynı mutlulukla uyandım. Bugün 2 ayrı sınıf için makarna partimiz vardı. Biri bitti bile.
Bu hafta hep mutfakta geçirdim. Beni bilen bilir mutfakla aram pek iyi değildir. Bir seferde 80 kişilik makarna pişirerek kendimi bile şaşırttım. Mutfaktayken sürekli aklımda Esra ve onun büyüleyen mutfak kokusu vardı.
Bugün Zerrin ve Esra'nın Kevgir'inin yeni sayısı çıktı. Herkes elbirliği yapmış ve Esra için hazırlanan ve onun tariflerinden, sevdiği yemeklerden oluşan harika bir sayı çıkartmışlar. İnsanın gözleri yaşarmadan okuması çok zor. Zerrin için bu sayıyı çıkartmak çok zor olmalı ama aldığı destekle harikalar yaratmışlar. Kevgir'i mutlaka okumanızı öneririm.
http://kevgir.blogspot.com/

4 yorum:

nurdan dedi ki...

1 aralık olduğunu yazını okuyunca farkettim desem :)
valla kştur koştur aralığa gelmişiz bile...
aralık benim için hüzünlüdür biraz yeni seneyi karşılayacak oluşumun heyacanını bastırır geride bırakacak olduğum yıl...ben 2007den pek bişey anlamadım...bidaha yaşayabilirmiyim aynı yılı??
şaka bir yana çok sevdiğim blogcu arkadaşlarım oldu bu sene....
paylaşımlarımız,heyecanlarımız....sizlerle olmak,sizlerle tanışmak çok güzeldi...
kevgire göz attım ama tamamını okuyamadım...öylesine duygusalım ki...esrayla sadece blogunu arasıra okuyaraktan diyalog halindeydim...zerrinim misssimle çıkarığı dergi,masum ama bi o kadar muzip gülüşü ve yemek yapmayı yedirmeyi çok sevişi aklımda her an...
meleklerle çevrili ve bizi seyrediyor şu an
öptm seni zeyam...
p.s.
bana da makarna pişirirmisin zeyam??canım çekti de :))

Goksu dedi ki...

Ya Zeya, sen simdi deyince icime bir huzun coktu.Bitmesin bu yil...Offf zaman ne kadar cabuk geciyor degil mi?

Dogum gununu , ben ordayken kutlayalim mi?:)

laleninbahcesi dedi ki...

zeyaaa , o akşam doğum gününü yeni yılı ne varsa kutlayalım işte. Kevgire bakacağım şimdi. Ama ne hüzünlü bir sayıdır şimdi o. Öptüm seni

Cocukla Cocuk dedi ki...

yoksa siz de mi yay burcusunuz, bizim ailede aralık doğumlular çok, babam , ben ve kızkardeşim. Gerçi kızkardeşim güvenli hesaplı, hırslı tipik bir oğlak ama sen yay gibisin zeya.